TempleMT2

Forum serwera


#1 2011-06-10 14:27:07

kacccer123

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-10
Posty: 14
Punktów :   

Dzień Startu?

Kiedy dzień startu można zapytać
Odpowiadam na to pytanie
Start będzie dnia 14-15 czerwca na pewno godz. 14:00.
Otwarta rekrutacja na moderatorów forum!

Offline

 

#2 2011-06-10 14:49:06

TechNoRemiX

Moderator

Zarejestrowany: 2011-06-10
Posty: 7
Punktów :   

Re: Dzień Startu?

Witam!

Mam 15 lat byłem Moderatorem na wielu forach a dalej jestem na forum: http://forum-fifamt2.ugu.pl/index.php

ale chciałęm aby zostać GM ponieważ mam spore doświadczenie w tej dziedzinie a mianowicie
- umiem komeny,nawet epickie
- umiem robić event ox
- jestem ogarnięty przy robieniu eventu a nie jak inni dadzą po 70metinów i bugują serwer
- chętnie pomagam
- jestem on-line prawie przez cały czas ( jeżeli gdzieś niewyjade )
- gm byłem na wielu znanych serwach
- w metina gram od 8 roku życia
- 4 lata na pl-u serwer feniks nich UrweCiOko
- 3 lata gram na privach włącznie na hamachi
- miałem własne serwery


Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego podania !

Offline

 

#3 2011-06-10 15:11:48

wojtylPL

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-06-10
Posty: 9
Punktów :   

Re: Dzień Startu?

Cześć!